Aaron - Lili (Live)



Lili, take another walk out of your fake world
Please put all the drugs out of your hand
You'll see that you can breath without no back up
Some much stuff you got to understand

For every step in any walk
Any town of any thought
I'll be your guide

For every street of any scene
Any place you've never been
I'll be your guide

Lili, you know there's still a place for people like us
The same blood runs in every hand
You see its not the wings that makes the angel
Just have to move the bats out of your head

For every step in any walk
Any town of any thought
I'll be your guide

For every street of any scene
Any place you've never been
I'll be your guide

Lili, easy as a kiss we'll find an answer
Put all your fears back in the shade
Don't become a ghost without no colour
Cause you're the best paint life ever made


好好聽......


Lili, you know there's still a place for people like us
The same blood runs in every hand
You see its not the wings that makes the angel
Just have to move the bats out of your head...


很喜歡有鋼琴伴奏的現代音樂,又混有一點電子

說好的組團呢?

昨天校慶去聽演唱會,裡面最喜歡的就迴聲樂團吧

可惜竟然沒有唱巴士底之日............. OQ


然後在陳綺真唱第一首時我和逼嗚就走了

晃到回聲社辦,一直在討論、猶豫說要不要進去

雖然我老早在上學期末就去過兩、三次,也po過自介,可是不知為何,那個小小的社辦門口就是有種無法讓人輕易靠近的魔力......

然後我和逼烏就在那邊討論,事實上我們兩個都算還滿放得開的,會演戲也會演講搞笑的那種,但是遇到某些特殊情況,就完全非常閉俗。

例如和陌生人講話。
我們都完全無法主動開口跟不認識的人講話。就所謂裝熟的功力非常低階。

然後我們就決定真的要去了。想要玩音樂......吧

有個伴,膽子似乎會比較大。

哀,從大一想到現在的事,都要畢業了還在這邊磨磨蹭蹭。


好聽的音樂有種可以讓世界安靜的魔力。

就像我昨晚聽到這首來自法國歌手 Aaron 的「U Turn」一樣......

怎麼會這麼好聽................ 歌詞也都寫進咱家的心坎裡.....................


最近很多事情發生,有點複雜。想把一些想了很久的事情寫出來,可是我很懦弱。

拼了命的想要脫離世俗眼光、拼了命的想往上飛,卻發現我的翅膀早融了,只剩下殘存的軀體正墮入凡間。

唉呀,早知道當初不要知道。
早知道當個天天真真、快快樂樂的傻子,什麼都不知道似乎也活得比現在快樂。


恕我難以透露是什麼,因為我有我的莫名堅持。科科。

都是在做了問卷調查之後才發現原來我的網誌有這麼多人在看.......................

有27個人投票耶,我的天吶...... 哪來這麼多人?

看來又是一樁「自以為低調」事件


有些事情漸漸明白了,但是我好害怕。我好害怕,我好害怕,我好害怕。我好害怕,我好害怕。

現在來得及阻止嗎?

還是繼續吸食音樂,用它麻痺自己;讓我的腦袋只想到音符跳躍的節奏、不在乎我的未來......








0 個腳印:

"Nature is but an image or imitation of wisdom, the last thing of the soul."

"Nature is but an image or imitation of wisdom, the last thing of the soul."
-- Plotinus