My Google Sketchup Model for My Dream House


with a horse barn, truck, 備馬房, and five horses


A garage with Porsche and Lamborghini

This is my house! Designed and drew by myself without seeing any photo!


Its back



There're a dog house and a dog

The front

There's also a helicopter




There're also a tennis court and a swimming pool




6 個腳印:

Hendrik said...

名車豪宅還有直升機
想必妳身家非常驚人啊 Orz

Karina Sun said...

這是"Dream House"啦,漢德瑞克先生...
可惜我忘了種樹了...!
因為我的電腦似乎有點跑不太動,都lag,所以就不太想繼續蓋下去...... 沒種樹是個大遺憾啊!!

Toby said...

好有才華喔

Karina Sun said...

哼哼哼,
你我同學八年,你現今才知道?!

Anonymous said...

你花多久設計的阿?
好厲害喔~~~

嗯嗯...
沒種樹感覺是有點空
會被熱死阿~XDD

下次我也來下載玩玩看好哩!vv

Karina Sun said...

哈哈哈哈哈!
我可是捨棄語言學概論,花了四天的春假都在做這個呢!
我可是花三、四個晚上吧!!
哇哈哈哈哈哈哈哈哈!

我做到後來,發現我電腦快跑不動了,所以就有點不耐煩,就忘記要種樹了...... O Q

沒有樹真的是最大的敗筆啊!!!
嗚......

"Nature is but an image or imitation of wisdom, the last thing of the soul."

"Nature is but an image or imitation of wisdom, the last thing of the soul."
-- Plotinus